torsdag 19. mars 2009

sy kommode på loftet kan inneholde mye rart

Mitt første innlegg. Vet ikke helt hvordan ette fungerer eller hvordan bloggen min skal "se ut". Det blir vel litt av hvert tenker jeg. Jeg bor i et gamelt hus, og hadde egentlig aldri vært tenkt over hva som befant seg på øverstloftet. I går gikk jeg opp dit, og fant den gamle sy kommoden etter min farmor. Et funn! Oppi der lå bilder ikke bare fra min barndom, men fra hennes og farfars barndom og gamle postkort datert helt tilbake fra 1912! Sendt til min oldermor i københavn! de var utrolig flotte og velholdte også, så nå skal de få skikkelig stell av meg. Den gamle sy kommoden holder jeg på å male hvit, så det blir spennendes å se hvordan den blir seendes ut:)

1 kommentar:

  1. Velkommen til bloggland!
    Du finner nok ut av sker og ting etter hvert, eller så kan du jo bare spørre så renner det inn med svar.

    SvarSlett